David Ferrer Tweets to Promote Samsung Galaxy S4 From an iPhone

David Ferrer Tweets to Promote Samsung Galaxy S4 From an iPhone

Registered users can display a profile image alongside their comment.
You can upload your photo here. If you haven't registered you can do so here
Add Comment
idontlikeappleanymore - May 1, 2013 at 1:48am
OMG who cares where he tweeted from. I am commenting on this post thru iphone too. I am waiting for S4 too my iphone contract is ending soon. I am never looking back at apple products. Rip apple !!!
1
FukStupidGovernment - May 1, 2013 at 7:18am
OMG r u really that stupid? U can't get the point of this article? Idiot
idontlikeappleanymore - May 1, 2013 at 8:49am
What do you know about the article then??? You guys are stupid falling for stupid hypes. We dont care who tweeted about microsoft or samsung from an apple product. We dont fking care brooo !!! Those news dont bother me. I dont care what celeb wear or drink. Stupid people fall for stupid hypes. All I care about it how that product is gonna help me in my daily life. Grow ur brain bro !
idontlikeappleanymore - May 1, 2013 at 8:51am
Hate it when dumb people tryna act smart. Dont know shit but has the bigget mouth.
Jedediah Johnson - May 1, 2013 at 12:32pm
Kind of like you? Bro!
idontlikeappleanymore - May 1, 2013 at 7:24pm
I know right? Oh lawd give these fools some brainsss. Dumb asses !
Vivaelromi - May 1, 2013 at 7:39pm
Anyone planning to leave iPhone for the GS4 is going to feel horrible. Apple ecosystem already has you by the balls, or olveries if you're a woman. You'll be back. It's a matter of time. Trust me.
idontlikeappleanymore - May 1, 2013 at 7:45pm
Well I have no reason to lookback at apple products now. - (
idontlikeappleanymore - May 1, 2013 at 7:48pm
Well I have no reason to lookback at apple products now. - (once an apple head). My cellphone is gonna be S4 or HTC 1 instead of my iphone 5. Galaxy Tab 10 is gonna take ipad's place and Samsung laptop with ubuntu (for my networking job) instead of macbook air. Alienware on huge lcd tv instead of mac mini. Do i have to look back on apple products??? Apple got me mad ass hell. You will start getting mad too. Its only a matter of time !
Vivaelromi - May 1, 2013 at 8:06pm
All I read is disaster. I give you 2 months, 3 at the most, before you start compliaing how slow your software is and how often it crashes.
ratGT - May 1, 2013 at 10:45pm
@idontlikeappleanymore --- You're soooooo f#cked! Ha ha ha ha... You're gonna waste soooo much money and become SOOOOOOO frustrated, that you'll feel the world's biggest loser... Mark my words man! (been there, down that, NEVER, EVER again attempting it...)
Jedediah Johnson - May 1, 2013 at 11:03pm
Hey "idontlikeappleanymore" my comment was to you. And you call everyone else stupid?
Vivaelromi - May 1, 2013 at 11:04pm
@dont- same here bud. We're just tying to help you save money. Just stop hating and stick with what you already got.
FukStupidGovernment - May 2, 2013 at 4:03pm
For this moron "Idontlikeappleanymore": I see you are currently in a confused state of mind where you are not sure of whether to ditch Apple and take a chance on trying out these copycats. Guess what? Do whatever you want. Who gives a rat's a$$? My point here is and obviously you are too stupid to get it. This article is about a paid celeb who was paid to advertise a product yet he used a different product to promote another. Get it? How do you feel if you paid him? Cheated? Right. Now you can grasp the point? Fu$kin idiot!
FukStupidGovernment - May 2, 2013 at 4:08pm
As the name says. Don't like Apple? Then why are you here on Apple forum? Get your idiotic a$$ elsewhere playing with your sam$hit. This is for those who want to keep up with news.
Tony - May 3, 2013 at 4:30am
i masturbate twice a day.. watching porn in my s3! take that!
Jedediah Johnson - May 3, 2013 at 7:24am
Because that's about the only thing their phones are good for. Made for idiots and suckers who want to watch porn on their phone. Have fun with your Samsung/ android crap in six months when it starts lagging, freezing up, rebooting itself, or totally stops working.