Steve Ballmer Goes Crazy Over Windows [Video]

Steve Ballmer Goes Crazy Over Windows [Video]

Posted September 20, 2008 at 7:26pm by iClarified · 8 comments · Add Comment
Brindy - September 21, 2008 at 5:26am
guys (especially power g), this is a running joke with respect to this: http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc yep, that was slightly nuts as well, but that's where the "i love this company" comes from
Ubuntu fan - September 21, 2008 at 3:57am
WTFFFFFFFFFF? he seems so F***ed by the first two looney ads. Hey Power G, are you doing a deconstruction theory on him? LOL " I am pissed off, and a PC!" Ubuntu rules
Michael - September 21, 2008 at 3:25am
Definitely on coke, yammieeeeeeeeeeeeee
Cyber Mafia - September 21, 2008 at 3:02am
Hahahah .... POWER G !!! And this is a live example when you drunk in Night!!! and i have advisory... DO NOT TRY THIS AT HOME . . .
POWER G - September 21, 2008 at 1:38am
To me this shows how DESPERATE and reaching microsoft has become: (1) By using Apple's script "I'm a PC" and not its own ideas (2) By having its CEO (no less) appear cynical and drunk declaring his love for the company (note he said "I love this company" and not "I love myself=PC" which implies microsoft exclusively as oppose to PCs in general) If the Mac guy was around he'd say "Get a grip, PC and try iLife maybe you'd feel better"...
Khaled - September 20, 2008 at 8:50pm
hahaa OMG! all i can say is i'm SOO HAPPY I'M A MAC AND WE HAVE CLASS! WTF was that!?
Mad one - September 20, 2008 at 8:47pm
Lunatic as usual!
Dam Right - September 20, 2008 at 7:44pm
Windows Forever....!!!!!!
Prev 1 of 1 Next
Add Comment
Would you like to be notified when someone replies or adds a new comment?
Yes (All Threads)
Yes (This Thread Only)
No
You must login or register to add a comment...